wtorek, 25 grudnia 2012

Pou!

kliknij aby powiększyć
Siemka :D dzisiaj poruszę temat aplikacji na smartfony "POU". A więc pobrałem sobie chyba miesiąc temu Pou (mam teraz 40 lvl) i wciągnęła mnie ta gra :D i pisząc o niej mam nadzieję że również Was wciągnie .. Jak chyba widać jest na blogu nad notką tak jakby "link" do pobrania tej aplikacji na androida (smartofny) lub iOS'a (iphon, ipad) Nie chce mi się za bardzo pisać więc skorzystam z info. zawartych w sklepie Google.
Zaadoptuj i dbaj w własnego zwierzaka Pou!

Czy potrafisz zaopiekować się swoim pupilem? Karm, kąp go, graj i baw się z nim. Oglądaj jak rośnie i zdobywa kolejne poziomy dzięki , którym odblokuje nowe tapety i stroje. Jak TY zadbasz o swojego POU ?
 * Karm, opiekuj się i patrz jak rośnie Twój Pou!
* Graj w gry w sali gier i zdobywaj Monety!
* Eksperymentuj z Miksturami w Laboratorium!
* Modyfikuj wygląd swojego Pou!
* Wypróbuj nowe stroje, kapelusze oraz okulary!
* Dostosuj tapety w każdym z pokoi!
* Odblokuj Osiągnięcia oraz specjalne przedmioty!
* Odwiedź i graj ze znajomymi! 

Wymaganiami sprzętowymi Pou jest "minimum wersja Android 1.6 (jak sprawdzić swoją wersję androida ? należy wejść w Menu>Ustawienia>Informacje>Informacje o oprogramowaniu)"

To tyle ;D pobierajcie i grajcie xd

5 komentarzy:

35 lvl :D tylko nie wysyłam mi hasła i nie mogę na nowo zapisać gry oswald_junior3

31 lvl kiedyś miałam jeszcze 1 pou i tam miałam 60 lvl

ja mam 54 lvl ale na chwilę obecną nie mam tableta ;c

Ja mam pou. Na telefonie mam 79 lvl. A na tablecie mam 53 :c

Prześlij komentarz