wtorek, 11 grudnia 2012

Ja ciastko?

Siema ... Wkurwiłem się, ponieważ parę moich znajomych/przyjaciół uważa, że jestem CIACHO$45 który kopiuje bloga Starrr_03 i paru osobom !
Jeśli ty też tak uważasz to WON STĄD. Mam to w dupie.. Jeśli jesteście co niektórzy tak pojebani sądząc że mam coś wspólnego z tym popaprańcem to krzyż na drogę ! Wiem, że dużo rzeczy może świadczyć że ciacho$45 to ja.. nic na to nie poradzę że skopiował niektóre moje szablony aż w takim stopniu że wyglądają jak mojego autorstwa ! A dzisiaj taki bardzo przemiły przypadek.. Jedna z osób dzięki którym zostałem na MSP dała mi Bana sądząc że ja to ciastko -.- Nie no mam tego dość ! Jeśli tak dalej będzie zastanowię się na prawdę nad ponownym usunięciem z MSP lecz już bez jego odzyskania ,gdyż newsem w tym poście miało być to że już na MSP nie będzie możliwości przywrócenia konta.. Skąd to wiem ? Posiadam screen od mojego znajomego, który mi go pozwolił umieścić
Screen:

Screen wiadomości od msp

KLIKNIJ ABY POWIĘKSZYĆ
Więc Was uprzedzam , nie usuwajcie swoich kont. A ja się poważnie zastanowię Nad ponownym odejściem z MSP bo mam tego dość ! Nie moja wina że szczyl próbuje być drugą kopią mną i innych osób z MSP ! Jestem ofiarą a nie oprawcą !

5 komentarzy:

No właśnie ._. Kur***._. As98101 to jest normalny człowiek ._. Nie żaden kopiarz, kradziej itp ._.

lol ._. Ciacho jest chory psychicznie -.-

Łapy precz od naszego Adiego.

Adi masz pozdrowienia od mojej siostry zwanej Moderator066 i od całej moderacji

Prześlij komentarz